Інженерно-мостовий танк ИТ-28 був призначений для наведення однопролітного металевого моста в цілях переправи середніх і важких танків через водні перешкоди і суходіл шириною до 12.5 метрів, а також з метою подолання танками ескарпів і контрескарпів висотою до 2 метрів.Базова машина середній танк Т-28, з якого знята башта і підбашенна коробка. У звільненому просторі розміщується трансмісія моста (пристрій відбору потужності від двигуна, муфта зчеплення, коробка передач, гідравлічний привід, проміжна передача, привід головних важелів, головні важелі і механізм управління).Крім того, в цьому ж просторі встановлена восьмигранна рубка з товщиною броні від 30 до 50 мм і нахилом листів від 8 до 25 градусів. У лобовому листі рубки розміщувалися два кулемети ДТ в кульових установках з боєкомплектом 4473 патронів. Кулемети призначалися для самозахисту танку і захисту наведеного моста від ворожої піхоти, оскільки передбачалося, що інженерно-мостовий танк буде діяти в бойових порядках танкових підрозділів.У рубці розміщувався екіпаж машини в кількості 6 чоловік (командир машини, механік-водій, два кулеметника і два номери мостового розрахунку) Зверху над рубкою на головних важелях покладений двоколійний металевий міст завдовжки 13,3 м, шириною 3,35 м. Викладення моста на перешкоду типу "ріка" здійснюється без виходу екіпажу з машини за 1-3 хвилини, на перешкоду типу "ескарп" за 3-5 хвилин. Зняття моста з перешкоди за 3-5 хвилин також без виходу екіпажу з машини.Інженерно-мостовий танк (заводське позначення "об'єкт 215") почав розроблятися СКБ-2 Кіровського заводу в Ленінграді в 1936 році. До червня 1940 року відбулись державні випробування на полігоні НИБТ і танк був прийнятий на озброєння під індексом ИТ-28.Однак, в тому ж 1940 році танк Т-28 був знятий з озброєння і його виробництво припинилося. СКБ-2 було запропоновано розробити інженерно-мостовий танк на базі танка КВ, але по ряду причин далі розробки креслень справа не просунулася.Частково зібрані танки Т-28 були передані для переробки в ИТ-28. Однак, у зв'язку з тим, що все оснащення, необхідне для виробництва Т-28 на заводі демонтувалось і ліквідувалось, вдалося виготовити вкрай обмежену кількість інженерно-мостових танків. За джерелами з Вікіпедії був виготовлений 1 екземпляр, але є фото на якому видно 2 відмінності самого моста. Тому питання про кількість виготовлених ИТ-28 залишається відкритим... Про участь у бойових діях у Другій Світовій війні достовірної інформації немає, фотографій з фронту теж немає. Якщо б цей танк приймав участь у бойових діях на фронті то його фотографії неодмінно були б у мережі інтернет.
Міст такий як в моделі але є додаткові механізми на бокових секціях моста.
Середина моста інша ніж на моделі.The IT-28, engineering tank-bridgelayer, was designed in 1940 at the Kirov factory in Leningrad. Its main role was escorting tank columns during marches and battle and to support regular tanks crossing natural and artificial obstacles.The IT-28 was developed on the base of the medium T-28 tank. The shape of the hull front part was changed. Two DT (7.62 mm.) machine guns in spherical units, housed in the hull front, formed all the weapon of the vehicle. The eight-faced control housing was mounted instead of the artillery turret. For the bridging operations IT-28 was equipped with special engineering installation. The bridge was of frame metal construction, two tracks were covered with wooden boarding and was able to take a load of 50 tons, and span a 12.5 meter ditch. Tanks crew was able to install the bridge within 3 minutes and to jack it up in 5 minutes with no help from outside. Because of wide tracks, the bridge was used for big tanks - heavy T-35, KV and medium T-28 and T-34. During June 1940 on the proving ground of tank institute the IT-28 prototype passed detailed trials, which demonstrated extremely reliability of the tank and the bridge.
Немає коментарів:
Дописати коментар